همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟ گاریدو اعتقادی به سلمانی ندارد AFC با تغییر زمان بازی‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مخالفت کرد اعلام نحوه ثبت‌نام آی‌دی‌کارت اصحاب رسانه برای بازی پرسپولیس و پاختاکور در مشهد ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی کارشناس مالی پرونده پرسپولیس و بیرانوند اعلام کرد | بیرانوند پولش را کامل از پرسپولیس گرفته است جدایی اسدبیگی نهایی شد پرسپولیس – پاختاکور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد | بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا(ع) اسکیلاچی تسلیم سرطان شد | ایتالیا سوگوار توتو ورزشگاه شهر قدس از میزبانی لیگ نخبگان محروم شد آخرین فرصت آبی‌ها برای جذب مهاجم خارجی | لیست استقلال خالی می‌شود؟ اراک میزبان قطعی دربی| استقلال ورزشگاه نحس پرسپولیس را انتخاب کرد پاسخ بلینگام به درگیری امباپه و وینیسیوس گلادیاتور رمی‌ها قربانی حضور پیولی شد تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و اینتر در لیگ قهرمانان | طارمی در جستجوی شگفتی‌سازی ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد
سرخط خبرها

کارشناس مالی پرونده پرسپولیس و بیرانوند اعلام کرد | بیرانوند پولش را کامل از پرسپولیس گرفته است

  • کد خبر: ۲۵۱۵۹۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کارشناس مالی پرونده پرسپولیس و بیرانوند اعلام کرد | بیرانوند پولش را کامل از پرسپولیس گرفته است
کارشناس مالی بعد از بررسی پرونده بیرانوند نظر نهایی خود را اعلام کرد و بر این اساس دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و فعلی تراکتور بابت فصل قبل طلبی از سرخپوشان ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند چند هفته پیش و بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان در نهایت با نظر کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی مدارک مالی به یک کارشناس مالی ارجاع داده شد تا به صورت دقیق فیش‌های پرداختی پرسپولیس به بیرانوند و همچنین ادعا‌های این بازیکن مورد کارشناسی قرار بگیرد.

پس از این اتفاق، کارشناس مالی مورد تأیید کمیته وضعیت، دو مرحله در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و مدارک و مستندات سرخپوشان و همچنین مدارک علیرضا بیرانوند را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد.

پیگیری ها نشان می‌دهد نظر نهایی کارشناس مالی روز گذشته صادر و به طرفین پرونده و کمیته وضعیت نیز ارسال شده است.

نظر کارشناس مالی به شرح زیر است:
۱- «با عنایت به اینکه در قرارداد و الحاقیه و همچنین اسناد مالی باشگاه پرسپولیس به جز سر فصل حق الزحمه قراردادی و آپشن و عنوان سومی تحت عنوان پاداش پیش‌بینی نشده؛ لذا مطالباتی تحت عنوان پاداش قابل احراز نیست.

۲- با توجه به خلاصه اطلاعات مالی و پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان از سوی پرسپولیس، مجموع پرداختی باشگاه به خوانده مطابق مبلغ فوق صحیح بوده و مطالباتی برای بیرانوند احراز نمی‌شود.»

به این ترتیب و با توجه به نظر کارشناس مالی، علیرضا بیرانوند طلبی بابت فصل گذشته از باشگاه پرسپولیس ندارد و اکنون باید منتظر نظر نهایی کمیته وضعیت و اعلام رأی از سوی این کمیته بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->